Warung Kopi Klangz: GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran

Wednesday 27 June 2012

GiveAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran

Aku paling susah nak join giveaway/contest/teka silang kata dan lain- lain pertandingan sebab aku ni malas sikit. Lagi seronok buat sorang- sorang dari bersaing. Lone ranger gitu. Dan, kebanyakan giveaway/contest kat dunia blogger yang serba indah ni hadiahnya ialah barangan wanita. Camne aku yang lelaki nak join? 

Tapi ada satu giveaway aku tergerak hati nak join. Bukan sebab hadiah, tapi sebab kena dengan aku. Aku kadang- kadang suka berangan jadi watak kartun dalam tv dan manga sebab dorang power. Kan best ada tu, kan best ada ni. Last2 macam tu jugak. Ni lah giveaway tu





Boleh klik link gambar otak berbuasir kat atas ni kalau nak join. Nak join tapi malu pon boleh g tengok gak. Kot2 tergerak hati nak join.

Watak Kegemaran


Patrick Starfish

Patrick Star ialah kawan baik kepada Spongebob Squarepant dan merupakan deuteragonist dalam cerita tu. Ape maksud deuteragonist? Deuteragonist ialah watak yang kedua paling penting dalam cerita selepas watak utama. Patrick ni suka makan aiskrim dan banyak makanan lain. Tinggal di bawah batu yang beralamat 120 Conch Street, Bikini Bottom, Pacific Ocean. Seorang yang paling bodoh dan slow dalam cerita tu.

Aku rasa Patrick ni watak yang paling baik dan jujur. Kadang- kadang, dalam dunia yang ntah pape ni, kejujuran dan lurus bendul amat perlu untuk menyedarkan orang yang licik dan suka mengambil kesempatan kat luar tu. Nak cakap ape lagi? Aku memang suka dia, dia lah watak kartun paling awesome, cool, pujaan gadis dan menjadi bahan perbualan ramai orang. Even mat rempit pon buat lambang dorang guna Patrick. Korang ade?


10 comments:

  1. patrick yang sengal lagi hampeh.. mueehhee..
    nyaris cter nya layannn

    ReplyDelete
  2. Patrick memang sengal..ahahaha

    ReplyDelete
  3. saya dah sedia~ saya dah sedia~ saya dah sedia~ jom patrik jom.. :D

    ReplyDelete
  4. adekah perwatakan patrick yg lurus bentul tu same ngan tuan blog? ekekekeke.. btw, good luck.. :)

    ReplyDelete
  5. Kawan saya suka patrick! Haha. Eyt, thanks tau tegur pasal blog tu. Btw, done following you. Thanks jugak sebab komen entry. Done following you on twitter. Btw, komen nih kenapa tak buat yang tekan terus keluar? Huhu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab nanti takleh nak buat reply comment camni.

      Delete
  6. patrick kadang2 annoying.. tp menghiburkan.. dari GA sama

    ReplyDelete
  7. DAH FOLLOW...

    SILA DATANG KE

    http://mynaepul.blogspot.com tq :P

    ReplyDelete
  8. patrick yg sengal... sy suka ipin ipin...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/giveaway-contest-gila-buasir-otak-watak.html

    ReplyDelete

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...