Warung Kopi Klangz: Cara nak hilang jari

Wednesday, 27 June 2012

Cara nak hilang jari

Tengah- tengah menaip ni, tiba- tiba aku rasa kagum dengan kelincahan jari- jemariku menaip dengan laju dan konsisten ni. Harta berharga jugak rupenye jari ni. Kadang- kadang kita je yang macam tak sayang. Macam mana boleh tak sayang jari ni? Contohnye buat perkara bahaya macam main mercun, korek hidung orang lain dan lain- lain. 

Aku persembahkan 
Cara Nak Hilang Jari. 



daging cincang.


Tengah sedap gergaji, tiba- tiba

Gergaji Meja



Kapak

Ikan Keli Besar

Kipas Bilah Besi

Laser Keselamatan

Monyet gila

Tempat hukuman pancung kepala

Pengasah Pisau
Umpan pancing tiruan

Tersepit pintu kereta karat

Pisau Masak

Pedang samurai


Blender bilah besi

Bola bowling

Disposable sink

Pemotong Kertas, tak lupe gunting kat tepi.

2 comments:

  1. hahaha... betul betul macam citer Saw la... semua benda yang bahaya je

    ReplyDelete

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...