Warung Kopi Klangz: Kisah Al-Humaira Contemporary dan Abby Abadi [UPDATED]

Monday 30 July 2012

Kisah Al-Humaira Contemporary dan Abby Abadi [UPDATED]

Mesti korang dah bosan dengan nama Abby Abadi dan kisah perjuangan yang dilaung- laungkan. Dan sekarang heboh pasal kontrak tudung yang dibatalkan kerana Abby Abadi masuk PAS.

Secara peribadi, aku sendiri rasa yang hak untuk menamatkan kontrak atau apa- apa pun terpulang kepada diri yang empunya perniagaan. Tindak- tanduk Abby Abadi yang secara terlampau extreme dalam berhujah dan mengeluarkan kenyataan sedikit sebanyak mungkin menganggu perniagaan. Kalau dah buat rugi, takkan nak simpan, ye tak?

Twitter Abby Abadi
katanya inilah kenyataan owner Al Humaira Contemporary


MAKLUMAN : Mungkin sesetengah daripada anda dah tahu isu yg melibatkan Al-Humaira' Contemporary (AHC) dan juga seorang artis yg baru beberapa bulan bertudung yg juga merupakan bekas duta AHC. Sampaikan dah mendapat liputan media yg agak luas...

Apa yg boleh kami katakan buat masa sekarang, kami amat sedih dgn apa yg berlaku dan terkilan kerana dituduh pelbagai pihak dgn kata2 kesat, cacian dan ugutan yg langsung tak menggambarkan keindahan Islam yg mereka perjuangkan. Amat tidak adil untuk kami kerana mereka langsung tidak tahu pokok pangkal dan sebab musabab kenapa kami mengambil tindakan untuk menamatkan kontrak artis tersebut...

Tindakan utk menamatkan kontrak beliau tiada kaitan dgn penolakan kami kpd ajaran Islam ataupun menolak konsep rezeki Allah seperti yg diperkatan oleh pengikut beliau. Cuma objektif sebenar kontrak yg telah kami tandatangani sebenarnya tidak mencapai matlamat spt yg kami harapkan & pihak kami sebenarnya berhak mengikut undang2 utk menamatkan kontrak pada bila2 masa as we deem fit according to situation / circumstances. Itu ialah hak kami dan kami berharap semua pihak boleh respect keputusan ini.

Harap maklum. Jika anda ada sebarang komen, komenlah dgn akhlak dan kata2 yg baik. Terima kasih. :-)

0 buah fikiran:

Post a Comment

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...