Warung Kopi Klangz: Erra Fazira Gian

Monday, 18 June 2012

Erra Fazira Gian

Erra Fazira merupakan seorang pelakon, penyanyi, hos televisyen dan model yang tak asing lagi dalam Malaysia ni. Dari kes perkahwinan dan penceraian dengan Yusry KRU, hinggalah ke perkahwinan dengan Engku Emran.

Erra mengaku gian untuk menyanyi semula setelah 5 tahun menyepikan diri dalam dunia nyanyian.


“Sebenarnya saya sudah gian untuk menyanyi semula. Sebenarnya sudah lama saya ingin kembali menyanyi namun tidak berkesempatan. Kedua lagu ini sudah siap dan hanya tunggu masa untuk di lancarkan sahaja," katanya ketika ditemui di majlis pratonton telemovie Parut Asyikin, di Astro, Bukit Jalil, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Dua single sekali gus. Memang betul gian lah Erra Fazira ni. Lagu pertama bertajuk Cinta Diam Diam merupakan lagu catchy yang dicipta oleh Manusia Putih. Single kedua pula dikhabarkan akan dinyanyikan bersama sahabatnya Umie Aida.






Saksikan Telemovie Parut Asyikin yang menampilkan Erra Fazira dan Eman Manan sebagai teraju utama



7 comments:

  1. kak erra suara sedap.. kalau dapat lagu sedap lagi ok... www.redlomo.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vokal mesti maintain lagi macam ziana zain

      Delete
  2. Dah tengok dah Parut Asyikin... suka lakonan Erra tapi citer dia cam tergantung (ending sendiri mau ingat)..ok lah tu kalau dia menyanyi balik, tak sia-sia bakat yang ada ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju.. tapi cerita parut asyikin memang mcm tu ending lg ok..

      Delete
  3. mihmih..tak tgk lgi..erra ni ok la.mihmih

    ReplyDelete
  4. oh gian nk menyanyi rupanye..erra cun..;p

    ReplyDelete

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...