Warung Kopi Klangz: Rais Yatim dan Rosmah serta cincin USD24juta

Monday 22 August 2011

Rais Yatim dan Rosmah serta cincin USD24juta

Aku jarang tengok berita dah bila duduk setinggan MFI ni. Jadi internetlah medium pengetahuan aku. Aku naik meluat lah tengok Rosmah tu. Tak tahu sebab apa. Wajahnya aku tengok, berderau darah. 


Kes cincin tak habis- habis
Kejap RM kejap USD. 
Kalau RM pon dah banyak, tak payah USD pon takpe


Si Rais Yatim melalak mintak blogger mintak maaf sebab mainkan isu cincin harga melampau. Jejas reputasi orang berjawatan tinggi. Perempuan nombor 1 Malaysia? Kalau tak kahwin Najib, tak dapatlah Rosmah tu keluar tv hari- hari. Mengalahkan kes Didie Alias Butthurt dengan Azwan Ali. Gaji PM campur elaun, tak cukup rasanya nak dapat cincin tu. Korek piggy bank? Tak logik. Besan bagi? Baik aku simpan dari bagi kat orang macam Rosmah tu.



24,000,000.00 USD=71,328,004.48 MYR
\\

Kalau bagi kat fakir miskin, anak yatim or orang yang nak sambung belajar dah mampu tolong 71328 orang. 


Bodoh. Gila duit. Kaberet!


Rais ni bajet kepala kepada blogger dan orang internet Malaysia.









ceduk dari Ohduniaku.com

2 comments:

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...