Warung Kopi Klangz: Tadarus Al- Quran SLC

Saturday 21 July 2012

Tadarus Al- Quran SLC


Ramadhan masuk hari kedua, dan aku baru selesai sahur. Sementara nak tunggu waktu subuh ni, kita cerita- cerita sikit pasal pengisian di bulan Ramadhan. Sejujurnya, aku bukanlah seorang Muslim yang betul- betul baik. Amalan pun tak berapa nak sempurna. Jadi seperti tahun yang lalu, aku harapkan agar bulan Ramadhan kali ini lebih baik dan aku sendiri bisa berhijrah ke daerah yang lebih baik. 

Sementa Legacy Club, kelab lelaki kacak daerah klang telah bercadang untuk mengadakan Tadarus Al-Quran selepas selesai solat terawih. Sepatutnya bermula pada hari pertama puasa lagi, tapi mungkin masing- masing macam segan tak tau nak start macam mane. Biaselah, dah lama tak pegang Al-Quran. Harap korang tak macam aku. 

Korang pun bolehlah buat perkara yang sama macam ape aku dan kawan- kawan aku nak buat. Kepada yang dah buat, tahniah.

Subuh dah masuk. Pasni aku nak solat dan berBW. 

*aku cadang nak buat bloglist la. agak2 kena buat contest ke?

0 buah fikiran:

Post a Comment

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...