Warung Kopi Klangz: Ponteng Kelas

Tuesday 9 August 2011

Ponteng Kelas

Ponteng kelas dikira sebagai fenomena dan kejadian biasa yang selalu terjadi di mana- mana sekolah mahupun ipta, ipts semua. Macam- macam faktor dan sebab yang boleh mendorong terjadinya perkara sedemikian. Aku pon tak terkecuali. Aku baru bgun pukul satu tadi and kelas aku bermula pkul 11 tadi. Bangun lambat. Damn gila rasa bila termiss kelas. Mesti budak- budak lain akan fikir yang aku ni some sort of useless yang tak suka pergi kelas, allergic pada study dan sebagainya. Ni semua kes nak stay up kejut member- member sahur. Oh, tak boleh bagi alasan. Mungkin salah aku sendiri. Harap tak kena barred dari exam, sebab baru minggu ke-3.

So, next step yang patut dibuat ialah to make a fine and flawless excuse. Or cari MC je. Sebab dengan cara tu je kedatangan akan penuh balik. The bitter truth is, aku sendiri tak tahu mana klinik terdekat kat sini and aku tak suka buat excuse yang bukan- bukan.. Takkan nak tipu lecturer, nak terus terang cakap tertidur kang tak pasal- pasal kena macam2 nanti. 

Lepas fikir lama- lama, aku decide, aku g terus terang and berubah. Tapi, kalo terponteng lagi? D.A.M.N

3 comments:

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...