Warung Kopi Klangz: memori 4gig

Sunday 21 August 2011

memori 4gig

Lepas letak tilam atas lantai, baring dan buka laptop. tengok balik gambar lama.
Macam ada flashback, tapi takde  macam dalam wayang tu. Hiba dan suram suasana. Tambah pulak sejuk kabus kat bangunan blok C ni. 

Bebelan, gurau senda, makian dan nasihat jadi makanan ruji. takde sehari tak sah. Kawan laki dengan kawan laki pon boleh rasa lost and rindu. Macam gay. Kawan perempuan? takde rasa macam tu. Maybe sebab aku ni dulu gynofobia. Sekarang dah kurang, berkat treatment kawan. Pernah rapat dengan perempuan. tapi sekarang dah ilang. semua ilang. 

...........

Tak tau nak tulis ape. 

Nak rasa cam dulu, tapi tak mungkin nak datang balik. Kalau aku takde, agak ada effect tak dalam hidup mereka- mereka itu? Depressive. Nak minum kopi kejap







.
minum kopi Hang Tuah, mak rekemen. Sedap. 
sambung cerita. 

Zaman rosak sudah habis, zaman baru nak dimulakan. so, aku rasa nak bertatih dulu. kalau berlari, takut nanti jatuh tak dapat bangun. Sekarang aku dah jatuh. Jatuh dalam hidup dan tangga. Dua- dua sakit. 



'Muhsin, nampak memori phone aku tak?'
'Tak, cuba ko cari atas meja'

tajuk entri ni memori 4g. 


aku rasa aku akan miss kelas lagi.

0 buah fikiran:

Post a Comment

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...