Warung Kopi Klangz: hidup bujang part 1

Sunday 14 August 2011

hidup bujang part 1

hidup bujang memang mudah, tiada komitmen kat bini, yuran sekolah anak dan sebagainya. makan kedai hari- hari pon takde bini suro balik rumah. tapi yang tak best. hidup jadi tak teratur sikit. makan pakai sendiri. makan dengan kucing je. bilik terabur, nak kemas malas, tp kalo kemas sangat, susah. lagi senang ambik baju kat atas katil dari ambik dari loker, nak basuh baju, rendam air sabun, perah pastu sidai. save cost and energy. ada yang rindu nak jadi bujang, ada yang nak kahwin cepat. aku rasa aku nak kahwin cepat. abis belajar kita kahwin. Jom?



baju yang baru dibasuh, sedang kering, sudah kering hinggalah yang fresh dari washing machine. takde diskriminasi. disebalik baju- baju itu, tempat stdy aku. orang cakap kena rajin study. ini meja study aku. semua ada. senang nak study. member aku tengah online kat sebelah. siku dia sibuk dalam pic ni. nampak serabut, tapi senang nak dicapai. macam GOOGLE.



sekian sahaja kisah hidup bujang part 1. jom baca buku ni


7 comments:

macam tulah baru member, tulisan yang membina memang dipuji


Feel free to condemn, just this time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...